-mY sLiDe p!C-

Followers

Saturday, October 2, 2010

Doa sEoRanG waNita

BISMILLAHIRAHMANIRAHIM....

Ya Rabbul Arifin...
Seandainya Engkau telah takdirkan dia milikku,
Tercipta buatku,
Dekatkanlah hatiku dengan hatinya ,
Tetapkanlah kemesraan antara kami,
Mengiringi lautan luas ini,
Ketepian yang sejahtera.

Ya Rabbul Fatihin...
Seandainya dia telah engkau takdirkan,
Bukan milikku,
Bawalah dia jauh dari pandangan ku,
Luput dari ingatanku
Dan peliharalah aku daripada kekecewaan,


Ya Rabbul Izzati...
Berilah aku kekuatan,
Melontar bayangan ke dada langit,
Hilang bersama senja merah,
Dan gelap pekat malam,
Agar aku bisa bahagia,
Meski pun tanpa dirinya.


Ya Malikkul Quddus...
Gantikanlah kembali yamg telah patah,
Meskipun tidak sama dengan dirinya
Biar sekuat manapun aku mengasihinya,
Ako pohon padaMu Tuhan,
Agar melenyapkan perasaan ini,
Seandainya benar dia bukan,
Ditakdirkan untuk diriku.
Tetapi seandainya,
Dia ditakdirkan untuk diriku,
Aku mohon kasih dan sayangMu,
Agar memperkuatkan kasihku padanya,
Selagi tidak melebihi kasihku pada Mu


Ya Rahman....Ya Rahim....Amin

No comments:

Post a Comment